Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Kim - 17 februari 2013 00:45

Har ju nu kört lchf i 3 veckor! Det har funkat fin fint tycker ja! Andra veckan var lite tuff, då hade jag kunnat stoppa allt jag kom åt i munnen! Hade diciplinen att låta bli! :-)

Har i alla fall gått ner till 92.4 Vilket betyder 2,2kg! Lurade er när jag skrev startvikten. Det skulle stå 94,6kg och inget annat! Har tappat några cm också.
Den tabellen kommer upp i morgon. Glömde knäppa ett kort på den innan jag kröp ner i lopplådan!

Tycker det är skönt att det inte går så fort den här gången. Förra gången jag körde tappade jag nästan 10 kg på tre veckor! Då blir ju inte kroppen speciellt vacker när det går så fort! Så nu har jag hittat ett bra tempo! "Orsaken" till att det inte går så fort är nog ölen och vinet som slunkit ner senaste helgerna! Hade jag låtit bli det hade det nog vart ett helt annat resultat! Så jag måste nog fortsätta fuska lite! :-)

Nu har john blund vart förbi. Men kika gärna in igen senare och kolla cm tabellen!

Kärlek till er där ute!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här kommer ni kunna följa mig och min LCHF resa. Kommer också att skriva lite om livet runt ikrong så som familjen och lite annat tjafs. :)
Hoppas ni vill följa med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards