Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Kim - 6 februari 2013 16:06

Än så länge funkar det fint.

Är sugen på att mäta och väga men jag har sagt till mig själv att jag ska köra två veckor först.

Det är tur att jag inte har någon våg hemma då skulle man bara bli galen och väga sig jämt.


Måste ta mig i kragen och göra lite matlista på olika maträtter. Det är inte lätt att komma på nått.

Det har hänt nu att jag själv har ätit min vitkål och nått till medan barnen ätit matlåda.

Det är ju visserligen bara att göra som an gjort förr men utesluta vissa saker och bara göra det fetare.

Men ändå är det så svårt att hitta på nått.


Ska ta och baka lite med. Ska försöka mig på ett ostbröd. För att kunna baka lär man ju åka till staden och handla det som ska vara i. Tratten finkel och dunkel och allt vad det nu heter! :)


O hur gör man för att komma ut och röra på sig då? Det verkar vara svårt. Den motion jag har fått är ju det man sprungit upp och ner för trappen hemma nu när jag har städat.


Nej ni gott folk. Nu ska det lagas mat. Torsk med pepparrot blir det idag!


Kärlek till er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här kommer ni kunna följa mig och min LCHF resa. Kommer också att skriva lite om livet runt ikrong så som familjen och lite annat tjafs. :)
Hoppas ni vill följa med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards